Onderlinge Competitie 2010/2011

De onderlinge competitie van het seizoen 2010-2011 bleef tot de laatste ronde spannend. Uiteindelijk is Kees Pippel clubkampioen geworden. Klik hier voor de eindstand Onderlinge Competitie 2010/2011 en voor de berekening van de spelerswaarde 2010/2011.

(20 mei 2011) Onderlinge Competitie

1e - Kees Pippel

2e - Wim Winter

3e - Wim Casper Remeijer

Kerst de Jong toernooi (20 augustus 2010)

Het seizoen 2010-2011 werd traditioneel geopend met het Kerst de Jong toernooi. In drie poules van zes personen werd er om de Kerst de Jong bokaal gestreden. In poule A wist Martin van Dijk de meeste punten te behalen. Hij hoefde slechts tegen Stijn Tuytel een punt af te staan. Jesse Bos werd met een punt minder tweede.

In poule B wist Paul Smit al zijn wedstrijden te winnen. Op een gedeelde tweede plaats eindigden Jacqueline Schouten en Koos de Vries. Piet Kok ontving de aanmoedigingsprijs.

In poule C wist Berrie Bottelier ook de perfecte score neer te zetten. Stella van Buuren werd tweede. Doordat Berrie en Paul allebei het hoogst mogelijke gemiddelde hadden behaald, moesten zij in een barrage uitmaken wie de Kerst de Jong bokaal omhoog mocht houden. Berrie bleek in extreme tijdnood het handigst te zijn en mocht de felicitaties in ontvangst nemen.

Klik hier voor de voor de eindstand van het Kerst de Jong toernooi 2010 en hier voor de voor foto's, verslag de Jutter.