Onderlinge Competitie 2009/2010

Deze pagina bestaat uit een overzicht van de laatst gespeelde wedstrijden en de huidige stand (deze wordt aangeleverd door de wedstrijdleider). Klik hier voor het wedstrijdreglement 2009/2010 en hier voor de berekening van de spelerswaarde 2009/2010. Klik hier voor de eindstand van de onderlinge competitie 2009-2010.

Onderlinge Competitie (21 mei 2010)

1e - Casper Remeijer

2e - Stijn Tuytel

3e - Jacqueline Schouten

21 augustus Kerst de Jong toernooi

Het seizoen 2009-2010 werd traditioneel geopend met het Kerst de Jong toernooi. In drie poules van zeven personen werd er om de Kerst de Jong bokaal gestreden. In poule A eindigden Kees Pippel en Mike Koopmanschap op een gedeelde eerste plaats. Jesse Bos werd op basis van onderling resultaat derde, vóór Martin van Dijk.

Ook in poule B eindigden twee spelers gedeeld bovenaan: Jacqueline Schouten en Jack van Buuren. Conall Sleutel eindigde op evenveel punten als Cees van der Vlis, maar werd derde op basis van onderling resultaat.

De Kerst de Jong bokaal, die toegewezen wordt aan de speler met het hoogste gemiddelde, ging echter naar Jan Apeldoorn. Jan wist in poule C al zijn wedstrijden te winnen. De rest van de spelers was erg aan elkaar gewaagd. Jurrian Fischer werd tweede en maar liefst drie spelers eindigden op een gedeelde derde plaats.

Klik hier voor de eindstand van het Kerst de Jong toernooi 2009 en hier voor foto's en verslag de Jutter.