Onderlinge Competitie 2008/2009

Klik hier voor de eindstand van de onderlinge competitie 2008/2009, uitslagen per speler, etc.

Onderlinge Competitie (22 mei 2009)

1e - Casper Remeijer

2e - Jacqueline Schouten

3e - Jan Apeldoorn

Kerst de Jong toernooi (15 augustus 2008)

Het seizoen 2008-2009 werd traditioneel geopend met het Kerst de Jong toernooi. In twee poules van zeven personen werd er om de Kerst de Jong bokaal gestreden. In poule A wist Kees Pippel wederom beslag te leggen op de eerste plaats. Martin van Dijk werd met een punt achterstand tweede.

In poule B was het nog spannender. Jacqueline Schouten werd met een punt voorsprong op Jan-Maarten Koorn en Jack van Buuren eerste.

De Kerst de Jong bokaal, die toegewezen wordt aan de speler met het hoogste gemiddelde, ging naar Jacqueline Schouten. Zij eindigde samen met Kees Pippel op een gemiddelde van 1,67 punt, maar omdat Kees een abonnement op de bokaal heeft, werd Jacqueline als winnaar aangewezen. Martin van Dijk, Jan-Maarten Koorn en Jack van Buuren eindigden met een gemiddelde van 1,5 punt op een gedeelde derde plaats.

Klik hier voor de eindstand Kerst de Jong toernooi 2008 en hier voor foto's.