Onderlinge Competitie 2006/2007

2006/2007

De onderlinge competitie van het seizoen 2006-2007 is afgelopen. Klik hier voor de eindstand van de onderlinge competitie 2006/2007.

Hier vind u een overzicht van de in het seizoen 2006-2007 gespeelde wedstrijden:

Onderlinge Competitie

1e - Martin van Dijk

2e - Wim Winter

3e - Jesse Bos

18 augustus Kerst de Jong toernooi

Op vrijdag 18 augustus 2006 werd als seizoensopening het Kerst de Jong toernooi gespeeld. Er werd in twee groepen van zeven spelers een rondtoernooi gespeeld.

In poule A bleef het tot de laatste ronde spannend wie groepswinnaar zou worden. Martin van Dijk had bij het ingaan van de laatste ronde een punt voorsprong op Kees Pippel ;en mocht ;in een onderling duel niet verliezen. Uiteindelijk wist Van Dijk van Pippel te winnen en daarmee zijn ;overwinning in poule A veilig te stellen. ;Tweede werd Kees Pippel en derde werd Cees van der Vlis.

In poule B was voor de laatste ronde van start ging al bekend dat Cees van der Steen ;groepswinnaar zou worden. ;Voor Cees stond echter wel nog de ;Kerst de Jong beker, die uitgereikt wordt ;aan degene met het hoogste gemiddelde, op het spel. Jan Apeldoorn, die ;nog ;als tweede in de poule kon eindigen, ;wist in de laatste ronde Cees zijn eerste nederlaag te bezorgen en ;behaalde hiermee de tweede plaats. De derde plaats ;werd gedeeld door ;de 12-jarige Conall Sleutel ;en de enige vrouw in het gezelschap, Nicole Schouten.

Door de nederlaag van Cees van der Steen wist Martin van Dijk met 11 punten uit 6 wedstrijden ook het algeheel klassement van het Kerst de Jong toernooi te winnen, voor Cees van der Steen (9 uit 6) en Kees Pippel en Jan Apeldoorn (8 uit 6). De poedelprijs ging naar Marcel Kosters, die als enige geen punt wist te behalen. Klik hier voor de voor de eindstand van het Kerst de Jong toernooi 2006.

29 december Kerstdamtoernooi

Op deze dag werd er een sneldamtoernooi gehouden, dat door Jesse Bos (poule A) en Conall Sleutel (poule B) gewonnen werd. Klik hier voor de eindstanden van het Kerstsneldamtoernooi 2006.

6 april Paastoernooi

Op deze dag werd het Paaseierentoernooi gehouden. Het team van Joop Wind wist eerste te worden. De eindstand en foto's zijn terug te vinden op de website van Schaakclub Kijk Uit.