Onderlinge Competitie 2011/2012

Deze pagina bestaat uit een overzicht van de laatst gespeelde wedstrijden en de huidige stand (deze wordt aangeleverd door de wedstrijdleider).

De onderlinge competitie 2011-2012 is op vrijdag 26 augustus begonnen en duurt tot 18 mei 2012. Klik hier voor de eindstand Onderlinge Competitie2011/2012.

Klik hier voor het wedstrijdreglement 2011/2012 en hier voor de berekening van de spelerswaarde 2011/2012.

(18 mei 2012) Onderlinge Competitie

1e - Casper Remeijer

2e - Martin van Dijk

3e - Wim Winter

Kerst de Jong toernooi (19 augustus 2011)

Het seizoen 2011-2012 werd geopend met het Kerst de Jong toernooi. In drie poules van vijf of zes personen werd er om de Kerst de Jong bokaal gestreden.

In poule A hoefde Casper Remeijer slechts aan Kees Pippel een punt af te staan. De rest van zijn partijen wist hij te winnen. Kees Pippel werd op een punt afstand tweede. Joop Wind bleef puntloos en ontving de aanmoedigingsprijs.

In poule B bleef Jack van Buuren Jan-Maarten Koorn een punt voor. Elbert Holkamp maakte na een aantal jaren afwezigheid zijn rentree bij DCIJ.

Poule C werd een prooi voor Stella van Buuren. Vince van der Wiele, die als enige remise speelde tegen Stella, werd tweede.

In de strijd om de Kerst de Jong bokaal werd er een barrage gespeeld tussen Casper Remeijer en Stella van Buuren. Casper wist deze barrage te winnen en daarmee het Kerst de Jong toernooi op zijn naam te schrijven. Klik hier voor de eindstand Kerst de Jong toernooi.