Onderlinge Competitie 2007/2008

De onderlinge competitie van het seizoen 2007-2008 is afgelopen. Klik hier voor de eindstand Onderlinge Competitie 2007/2008.

Hier vindt u een overzicht van de in het seizoen 2007-2008 gespeelde wedstrijden:

1e - Jesse Bos

2e - Wim Winter

3e - Leo Binkhorst

17 augustus Kerst de Jong toernooi

Het seizoen werd geopend met het Kerst de Jong toernooi. Lange tijd leek het erop dat nieuw lid Rosa Vermeulen met een maximale score het toernooi op haar naam zou schrijven, maar door een nederlaag tegen Henk von Grumbkow viel ze terug naar de tweede plaats. Kees Pippel wist niet voor de eerste keer de Kerst de Jong bokaal te winnen. Joop Wind eindigde op de derde plaats. Klik hier voor de eindstand van het Kerst de Jong toernooi 2007.

28 december Kerstdamtoernooi

Als opwarmer voor het Oudejaarstoernooi werd er in drie groepen gesneldamd. Kees Pippel won de A-groep, Jacqueline Schouten de B-groep en Marcel Doornbosch de C-groep. Klik hier voor de eindstanden van het Kerstdamtoernooi.

21 maart 2008 Paastoernooi

Op deze dag werd er samen met Schaakclub Kijk Uit het jaarlijkse paasschaakdamtoernooi gehouden, dat gewonnen werd door het team van Jan Apeldoorn. De eindstand en foto's zijn terug te vinden op de site van Kijk Uit.