Uitnodiging provinciale jeugdkampioenschappen

Provinciaal Noord-Hollandse Dam Bond

jeugdcoördinator

M.F. van Zanen                                                  tel.:         075-6871907                         0611168857

Hornlaan 5,  1566 VK Assendelft                     E-mail: mvzanen@ wizdom.nu

Assendelft, 20-12-2005

Aan: Damclubs van de PNHDB

t.a.v. Jeugdleiders en jeugdleden

Beste damvriend(en),

Zo tegen het einde van het jaar vraag ik weer even om uw aandacht. Ten eerste om u  zeer prettige feestdagen en een voorspoedig 2006 toe te wensen, maar ook om actuele damzaken onder uw aandacht te brengen.

Na het weer gezellige J. Geuketoernooi op 17 december jl. , vragen wij uw aandacht voor de

provinciale jeugdkampioenschappen 2006

Wij doen een dringend beroep op uw medewerking om de deelname bij uw jeugdleden te propageren, vooral bij de apsiranten en de junioren.

Persoonlijke wedstrijden voor aspiranten en junioren.

Geplande speeldata:           14-1    11--2     11-3-06

Aanvangstijden:                 10.30 uur (voor de eerste ronde van de speeldag). *

plaats:                                   Gemeenschapshuis Overwhere, Sportlaan 147 te Purmerend, tel. 0299-427962.

inschr.geld:                          € 3,50 te voldoen voor het begin van de eerste partij.

Bedenktijd:                           Jun. 90 min. per pers. per partij, notatie verplicht. Max. twee partijen per dag.

Asp. 60 min. p.p.p.p., notatie niet verplicht.  Max. drie partijen per dag.

Sluiting inschrijving:          11-1-2006

Persoonlijke wedstrijden  voor pupillen  en welpen.

Speeldata:                             Voorronden 28-1      Finales 4-2

Aanvangstijden:                 11.00u. *

inschr.geld:                           € 2,50 per persoon, voor aanvang te voldoen

speeltempo:                          welpen 15 minuten per pers. per partij. Pupillen 20 min. p.p.p.p.

Sluiting inschrijving:          20-1-2006

Tevens vermeld ik hierbij alvast de data voor het sneldammen en de teamwedstrijden, resp. 1-4-06 en 20-5-06. Hierover volgt t.z.t. nadere informatie.

*Wijzigingen i.v.m. deelname voorbehouden.

Van de clubs die jeugdleden inschrijven, verwachten wij dat zij bereid zijn om op een (of meer) van de wedstrijddagen een arbiter te leveren. Op het inschrijfformulier kunt u deze  arbiter vermelden.

Met vriendelijke groeten,

M.F. van Zanen